کولر صنعتی

Wiki Article

برچسب: خرید کولر آبی, خرید کولر آبی تکفاز, خرید کولر آبی در ارومیه, خرید کولر آبی کم مصرف, خرید کولر صنعتی آبی, فروش کولر آبی, قیمت کولر آبی, قیمت کولر آبی در ارومیه, قیمت کولر آبی سلولزی, قیمت کولر آبی کم مصرف, قیمت کولر آبی کم مصرف ارزان, قیمت کولر صنعتی آبی, قیمت کولر صنعتی آبی ارزان, کولر آبی, کولر آبی ارزان, کولر آبی ایستاده, کولر آبی بزرگ, کولر آبی بی صدا, کولر آبی تبریز, کولر آبی تک فاز, کولر آبی ثابت, کولر آبی خرید, کولر آبی خوب, کولر آبی دامداری, کولر آبی سلولزی, کولر آبی سلولزی ارزان, کولر آبی سلولزی قیمت, کولر آبی صنعتی, کولر آبی قیمت, کولر آبی کم مصرف, کولر آبی کم مصرف ارزان, کولر آبی کم مصرف ارزان در ارومیه, کولر آبی کم مصرف در ارومیه, کولر آبی کم مصرف قیمت, کولر آبی گلخانه, کولر دامداری, کولر سلولزی, کولر صنعتی آبی, کولر صنعتی آبی ارزان, کولر صنعتی آبی ارزان در تهران, کولر صنعتی آبی خرید, کولر صنعتی آبی در ارومیه, کولر صنعتی آبی قیمت, کولر صنعتی دامداری, کولر صنعتی کارخانه, کولر صنعتی کارگاهی, کولر گلخانه

اول صنعت یک سایت فروشگاهی بی نظیر است که به شما این امکان را می دهد که قبل از خرید، محصولات را جستجو و مقایسه نمایید و اطلاعات فنی کاملی از محصولات داشته باشید.

سیم کشی های مسی دارای کیفیت و دوام زیادی هستند، بنابراین بهتر است برای جلوگیری از اتصال یا آسیب دیدگی کولر های صنعتی از سیم کشی های مسی در آنها استفاده شود. برخی از تولید کنندگان برای صرفه جویی در هزینه ها و مقرون به صرفه بودن تولیداتشان، از موتور هایی با سیم کشی آلومینیوم استفاده می کنند که شاید برای مدت کوتاهی مناسب باشد اما در نهایت کیفیت و سلامت محصول را به خطر می اندازند.

کولر صنعتی یکی از محصولات سرمایش صنعتی است که با قدرت بالا سرمای لازم را تولید کرده تا خنک سازی محیط به صورت کامل و یکنواخت انجام شده تا از گرمای تابستان به راحتی گذر کنیم.

طراحی و ساخت استخر و جکوزی طراحی و ساخت استخر و جکوزی دماتجهیز

قدم اول برای خرید کولر آبی صنعتی، باید توجه به ابعاد محل استفاده و ظرفیت کولر آبی صنعتی باشد. زیرا، کولر آبی صنعتی در انواع مختلف با ظرفیت های هوادهی متفاوتی تولید و عرضه می شود، و شما باید قبل از اقدام به خرید کولرهای آبی، متراژ و کاربری محیط خود را در نظر داشته باشید، تا بتوانید انتخاب صحیح و درستی در مدل و ظرفیت هوادهی کولر آبی، با قیمت مناسب داشته باشید.

کولر های صنعتی که از خاصیت تبخیر برای خنک کنندگی محیط استفاده می کنند، در بازار های تجاری با نام کولر های آبی صنعتی هم شناخته می شوند. همان طور که مشخص است، این کولر برای تهویه و خنک کردن محیط و به طور کلی کار کردن، وابسته به آب و تبخیر قطرات آن توسط هوای گرم هستند.

کولرهای آبی صنعتی از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به کولرهای آبی معمولی هستند، که همانند کولرهای آبی برای ایجاد سرمایش از روش تبخیر (آب) استفاده می کنند و تنها تفاوت آن ها درابعاد و قدرت آن ها کولر صنعتی آکسیال است.

عوامل متعددی در تعیین قیمت کولر صنعتی آکسیال نقش دارند. این عوامل می تواند شامل سایز دستگاه، برند آن و همینطور مدلی که انتخاب می کنید باشد.

کولرهایی با فن آکسیال نوع دیگری از کولرهای آبی بوده که دارای فنی محوری یا آکسیال می باشند. این فن ها جریان هوا را در راستای محور یا شفت به محیط انتقال می دهند. این کولرها بسیار پرطرفدار بوده و در محیط های مسکونی، تالارها، سالن های ورزشی، فضاهای صنعتی و تولیدی و مساجد و … به کار گرفته می شوند.

** راهنمای خرید کولر آبی / قیمت ۵ کولر آبی سلولزی و پوشالی

آپارتمانی صنعتی پرتابل بیشتر... کمتر نوع پوشال

پدهای سلولزی را به عنوان واسط های تبخیری می شناسند زیرا عمل تبخیر آب روی سطح این پدها انجام می گیرد. پدها از بخش های مهم و موثر در کیفیت هوای تولیدی توسط کولر آبی آکسیال می باشند. پدها را توجه به شکل مکعبی کولر آبی در سه بخش از بدنه آن کارگذاشته می شوند.

در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده از انواع کولر آبی صنعتی با ظرفیت ها و برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

Report this wiki page